جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
ثی

حوزه/ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری رویداد فرهنگی قرآنی «شیعه کوچولو» به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری رویداد فرهنگی قرآنی «شیعه کوچولو» به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.

محمدعلی فرجی با تاکید بر تبیین آموزه‌های دینی درکودکان و نوجوانان گفت: با ابتکارسازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، رویداد فرهنگی قرآنی «شیعه‌کوچولو» در قالب‌های مختلف قصّه‌های قرآنی، حکمت‌های نهج‌البلاغه، نمایش انیمیشن‌های مذهبی، روایت سیره اهل‌بیت(ع) و شهداء، مسابقات فرهنگی و ورزشی و جشن روزه‌ اوّلی‌ها در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و سایر مراکز، کانون‌ها و جلسات قرآنی شهر کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه ویژه مخاطب کودک و نوجوان ۵ تا ۷ و ۷ تا ۱۳ سال است که با طرح درس و محتوای مشخص برای آشنایی هرچه بیشتر نسل نو با معارف قرآن و نهج‌البلاغه، معرفی سیره اهل‌بیت(ع) و شهداء و همچنین امیدآفرینی و نشاط و تعالی در خانواده‌ها برنامه‌ریزی شده است و در پایان ماه مبارک رمضان نیز نفرات برگزیده این رویداد مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

گفتنی است: همزمان با گشایش «گنجینه مقاومت» متشکل از سردیس شهدای کاشان با حضور سردار عبدالرضا آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج، خانواده معزز شهدا، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولین شهری در خانه تاریخی طباطبائی از پوستر این رویداد فرهنگی قرآنی رونمایی شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha