شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سرهنگ "سامان غنی زاده" جانشین فرمانده انتظامی

حوزه/ سرهنگ غنی زاده گفت: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است و کسانی که بر روی این امر قدم بگذارند با برخورد پلیس روبرو خواهند شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سرهنگ سامان غنی زاده جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه از برخورد قاطع پلیس با رانندگان هنجارشکن خبر داد و گفت: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است و کسانی که بر روی این امر قدم بگذارند با برخورد پلیس روبرو خواهند شد.

وی ادامه داد: رانندگانی که رانندگی هنجارشکنانه داشته باشند، وسیله نقلیه آنان توقیف و تا آخر تعطیلات نوروزی به پارکینگ منتقل می شود.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان داشت: همچنین در ۱۱ ماه گذشته در حوزه ماموریت ۱۱۰، بیش از ۲ میلیون و ۷۴ هزار تماس داشتیم که بیش از ۴۹۳ هزار ان عملیاتی‌ شده است.

سرهنگ غنی زاده از اجرای ۱۸۱۴ طرح عملیاتی در حوزه مواد مخدر خبر داد و افزود: در حوزه مواد مخدر بیش از ۴/۵ تن مواد مخدر توسط رده ها کشف شده که بیش از ۱۱ هزار نفر در این رابطه دستگیر و ۳۰۰ دستگاه خودرو توقیف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه جرایم اقتصادی به ارزش ۵ همت در طول سال کشف شده و بیش از ۲ هزار خودرو نیز توقیف شده و در حوزه جرایم سایبری ۸۷ درصد پرونده ها در سطح استان توسط پلیس فتا کشف شده اند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز چهارشنبه سوری، توصیه کرد: به شهروندان عزیز توصیه می کنم که جشن و مراسم چهارشنبه آخر سال به صورت محله محور و خانواده محور برگزار گردد تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان به ماموریت پلیس در نوروز سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت؛ ان شاءالله امسال سالی امن توام با ایمنی و کاهش تصادفات با همراهی مردم عزیز داشته باشیم و برنامه ریزی های متناسبی در حوزه های انتظامی و ترافیکی نیز صورت گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha