یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ازدواج آسان

حوزه/ مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد گفت: ۸۶ زوج جوان یزدی در سال ۱۴۰۲ و در اتاق عقد آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) زندگی خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام دهقانی زاده، مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد با اشاره به اجرای طرح سراسری پیوند آسمانی در امامزادگان، اظهار داشت: از آنجا که ازدواج، دستور صریح قرآن است که باید به آن عمل شود و جوانان هم در مسیر ازدواج خود با موانعی روبرو هستند؛ بایستی همه افراد در جامعه برای در پیش گرفتن ازدواجی آسان به خانواده‌ها کمک کنند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی جامعه می توان از این ظرفیت در مسیر مراسم عقد و ازدواج جوانان بهره برد.

مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد تصریح کرد: هدف از این طرح، گسترش ازدواج آسان به سبک اسلامی، کمک به جوانان در راستای برگزاری این مراسم و دوری از تجمل گرایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها است.

حجت الاسلام دهقانی زاده به برگزاری مراسم عقد در امامزاده اشاره کرد و گفت: ۸۶ زوج جوان یزدی در سال ۱۴۰۲ و در اتاق عقد آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) زندگی خود را آغاز کردند و از جمله امکاناتی که به زوج های جوان تعلق گرفته است، فضا و سفره عقد رایگان است.

وی اعلام کرد: خیرین می توانند با پرداخت نذورات فرهنگی خود در ترویج این سنت حسنه کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha