شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اعضاء ستاد کنگره ملی شهدای قم با خانواده شهیدخلج دیدار کردند

حوزه/ همزمان با روز بزرگداشت شهدا، اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم در راستای برنامه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای قم با خانواده شهید «محمودعلی خلج» دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با روز بزرگداشت شهدا، تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدا، آیین دیدار با خانواده جانباز شهید محمودعلی خلج در راستای برنامه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای استان قم برگزار شد.

این دیدار توسط محسن موحدی رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و هیئت جانبازان صورت گرفت.

محسن موحدی در این دیدار به عظمت و مقام جانبازان شهید اشاره نمود و افزود: این شهید تا آخرین لحظه ثابت قدم، وفادار و بی توقع چون دوران دفاع مقدس تأثیرگذار بود.

در ادامه همسر جانباز شهید «محمودعلی خلج» ضمن بیان خلاصه‌ای از زندگانی شهید، مبارزات زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از شهید پرداخت.

در دیدار فوق که اعضاء ستاد کنگره ملی شهدای استان قم حضور داشتند و تابلوفرشی مزین به تصویر شهید به خانواده معظم وی تقدیم شد.

گفتنی است، جانباز شهید محمودعلی خلج در ۱۹ سالگی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد، وی برای اولین بار در بهمن سال ۱۳۶۵ منطقه شلمچه عملیات کربلای ۵ بر اثر موج انفجار از ناحیه سر و کمر مجروح شد.او دوباره راهی جبهه‌ها شد و اینبار در مرداد سال ۱۳۶۶ بر اثر اصابت ترکش در منطقه ماووت قطع نخاع گردید و به درجه جانبازی نایل آمد و در مرداد سال ۱۴۰۱ بعد از ۳۵ سال صبر بر رنج مجروحیت به درجه شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha