شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ا

حوزه/ استاندار هرمزگان با حضور در منزل شهیدان زارعی و ترابی با خانواده معزز این شهدا دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، مهدی دوستی شامگاه ۲۳ اسفند ماه، به مناسبت فرارسیدن سالروز بزرگداشت شهدا با حضور در منزل پدر شهید رضا زارعی؛ شهید والامقام مدافع حرم که در اوایل ماه جاری در سوریه به دست دژخیمان رژیم اشغالگر قدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد با خانواده این شهید والامقام( پدر و مادر و همسر فرزندان) دیدار کرد.

دوستی در ادامه راهی منزل شهید مسعود ترابی شد و با خانواده این شهید والامقام نیز دیدار کرد.

استاندار هرمزگان در این دیدارها با اهدای لوح و هدایایی از خانواده این گرانقدر تجلیل به عمل آورد.

مهدی دوستی با بیان اینکه نگاه در سیره شهدا نشان می‌دهد که آن‌ها ابتدا شهید زندگی کرده‌اند تا به شهادت رسیده‌اند، گفت: خداوند کسانی را که به درجه رفیع شهادت می‌رسند را گلچین می‌کند و بهترین‌ها را برای وصل انتخاب می‌کند.

وی با بیان گفتاری از شهید حاج احمد کاظمی، افزود: شهید رضا زارعی دقیقا در زمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد که جامعه به آن نیاز داشت و این مطابقت زمان نشان می‌دهد که این شهید از اخلاص بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده است.

استاندار هرمزگان، با اشاره به تشییع باشکوه این شهید در بندرعباس، تاکید کرد: حضور پیکر پاک و قدسی شهید زارعی حال و هوای استان هرمزگان را دگرگون کرد و نور خاصی را به شهر بندرعباس و جای جای استان بخشید.

دوستی با بیان اینکه شهدا در کلاسِ کسب عزّت نفرات برتر بودند، گفت: عزت حقیقی مختص خداوند، رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) است اما خداوند این گوهر ناب را به شهدا نیز عطا فرموده است که بیانگر جایگاه والای آن‌ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha