یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ورزشکاران همدانی

حوزه / در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی به ورزشکاران همدانی مدال آور در رشته کبدی رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی به ورزشکاران همدانی مدال آور در رشته کبدی رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اهدا شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در این مراسم اظهار داشت: باید از تلاش ورزشکارانی که توانستند در عرصه رقابت‌های بین المللی پرچم ایران اسلامی را بر افراشته کنند، تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران و قهرمانان ما در مسابقات بین المللی، سفیران اقتدار کشور هستند، گفت: زحمات و تلاش‌های شبانه روزی ورزشکاران و مربیان، قابل تقدیر است.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه با وجود این تعداد از ورزشکاران و قهرمانان، استان همدان را باید استانی قهرمان پرور نامید، اظهار کرد: در مقابل این تلاش‌ها لازم است مسئولان نسبت به وعده‌هایی که در زمینه حمایت از ورزشکاران می‌دهند عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش ورزشکاران و حمایت‌های مسئولان، شاهد استمرار این قهرمانی‌ها و بالابردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha