دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ذلتی که مردم ایران در دوران قاجار و پهلوی متحمل شدند، گفت: همه سرمایه‌های کشور را در این دوران به تاراج بردند و نابود کردند، اما جمهوری اسلامی عزت و احترام را به کشور بازگرداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امروز در نشست ستاد بزرگداشت دوازدهم فروردین و روز جهانی قدس، اظهار داشت: در راه این انقلاب زحمت زیادی کشیده شده و افراد زیادی در زندان رژیم پهلوی شکنجه شدند تا انقلاب به پیروزی رسید، لذا باید از این شجره طیبه مراقبت و محافظت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی آثاری را در همه معادلات جهانی گذاشته است، افزود: عده‌ای نقشه دارند تا انقلاب را زمین بزنند، اما مردم در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند که این نقشه‌های دشمنان عملی شود، در همین انتخابات هم مردم در صحنه بودند و مشارکت کردند.

وی با اشاره به ذلتی که مردم ایران در دوران قاجار و پهلوی متحمل شدند، گفت: همه سرمایه‌های کشور را در این دوران به تاراج بردند و نابود کردند، اما جمهوری اسلامی عزت و احترام را به کشور بازگرداند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: آقایی می‌گوید دوست دارم ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود تا علیه جمهوری اسلامی اقدامات زیادی انجام دهد، تعجب می‌کنم کسی مثل او این حرف را می‌زند بعد می‌گویند در جمهوری اسلامی ایران آزادی بیان نیست.

وی با بیان اینکه اگر کسی غیرت ملی و دینی داشت، این‌ حرف‌ها را نمی‌زند، گفت: نظام جمهوری اسلامی عزت این سرزمین را برگرداند و در این شرایط سخت تحریم‌ها، امکانات را برای مردم فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه چهار هزار شبکه علیه جمهوری اسلامی فعال است، اظهار کرد: در این شرایطی که جمهوری اسلامی ایران دستاوردها و پیشرفت‌های خوبی داشته، عده‌ای نوکر غرب شدند و آقایی و عزت جمهوری اسلامی به چشم آنها نمی‌آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر لزوم گرامیداشت ۱۲ فروردین، یادآور شد: بیشتر مشکلات داخلی ما از ناحیه همین استکبار و رژیم صهیونیستی است و نمی‌توانیم بنشینیم و دست روی دست بگذاریم که آنها هر کاری که بخواهند انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به روز جهانی قدس، ابراز کرد: مسئله فلسطین یک مسئله جهانی است و در ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس باید در خصوص خطر این رژیم جعلی برای مردم صحبت شود، همه در روز قدس به میدان بیایند و راهپیمایی باشکوهی برگزار شود.

پایان پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha