شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا بمناسبت رحلت مداح اهل بیت و پدر شهیدان پوررادی پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا بمناسبت درگذشت مداح اهل بیت و پدر شهیدان پوررادی پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام بشرح زیر می باشد:

بسم رب الحسین

فقدان اسف‌انگیز و فراقِ جبران ناشدنی پیرغلام آستان آل الله، مداح مخلص و انقلابی، جانباز، رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس، ابوالشهیدین آقای حاج مقصود پوررادی موجب تأثر فراوان گردید.

این ذاکر بااخلاق و انقلابی از سرآمدان ستایشگری اصیل و ناب جهان تشیع در خطه آذربایجان بود که در دوران دفاع مقدس با تمام دارایی خود به مصاف دشمن بعثی آمد و علاوه بر تقدیم دو تن از فرزندانش، خود نیز به کسوت پرافتخار جانبازی نایل آمد و بعد از آن نیز همواره مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا باقی ماند. حاج مقصود را بحق می توان ذاکرِ سوز و حماسه نامید.

امثال حاج مقصود پور رادی و حاج بیوک آسایش، الگوهای کم نظیر مداحی هستند و امید است با رفتن این دُرهای ناب، راه و رسم ستایشگری فاخر و پرمغز و انقلابی، همچنان پررهرو باقی بماند.

اینجانبان ضمن تسلیت به جامعه مداحان و پیرغلامان، پیشکسوتان جهاد و شهادت و خانواده گرامی، برای روح بلند ایشان، علودرجات و رضوان‌الهی و همنشینی با سالار شهیدان و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرائی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده

فرمانده سپاه عاشورا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha