شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: یوم الله روز جهانی قدس به واقع ابتکار معمار انقلاب اسلامی است که تاکنون توانسته فریاد ظلم خواهی فلسطین در سطح بین الملل باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام میکائیل اسکندری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در نشست هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس، گفت: یوم الله روز جهانی قدس به واقع ابتکار معمار انقلاب اسلامی است که تاکنون توانسته فریاد ظلم خواهی فلسطین در سطح بین الملل باشد.

وی تاکید کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار خود را از رژیم کودک کش اشغالگر اعلام کنند تا ضمن اینکه از غزه اعلام حمایت شود ندای مظلومیت آنان به گوش جهانیان برسد.

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان مصادف با ۱۷ فرودین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، گفت: محل تجمع نهایی این راهپیمایی در تبریز سه راه طالقانی مقابل مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز خواهد بود که البته بیانیه، قطعنامه پایانی و سخنرانی داخل مصلی انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اهمیت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی، گفت: حفظ نظام از اوجب واجبات است و روز جمهوری اسلامی در واقع مهر محکمی در تأیید و تثبیت جمهوری اسلامی ایران با رأی قاطع مردم بود.

حجت الاسلام اسکندری یادآور شد: در یازده اسفند امسال نیز مردم ایران با زمان شناسی خود تبلیغات منفی دشمنان انقلاب را بی اثر کردند و پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

وی همچنین در این نشست با اشاره به وظایف ادارات و سازمان‌های مختلف، پویش پرچم، فضاسازی محیط، تبیین این مناسب‌های برای کودک و نوجوان و مسابقات مختلف فرهنگی را از جمله برنامه‌های مصوب این ۲ مناسبت مهم اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha