دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در بحث غزه، گفت: مجامع جهانی به خصوص سازمان ملل به کرار در چنین مواقعی امتحان خود را پس داده‌اند و در تمامی امتحانات خود نمره مردودی گرفته‌اند و امروز نیز با سکوت خود در برابر جنایات صهیونیست‌ها و دیگر کشورهای حامی اسرائیل غاصب در عمل نشان داده‌اند که تنها اسم حقوق بشر و مجمع جهانی سازمان ملل را با خود یدک می‌کشند.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تبریک فرا رسیدن بهار قرآن در سخنانی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان و در بهترین ایام سال شاهد تجاوزات رژیم صهیونیستی و قتل عام و نسل کشی مردم غزه هستیم.

این استاد حوزه علمیه گفت: متاسفانه در میان این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع غزه جهان اسلام کماکان خود را به بی تفاوتی و خواب زده است که این برای مسلمین مایه سرافکندگی است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز گستاخ‌تر از قبل می‌شود، عنوان کرد: تا زمانی که جهان اسلام این گونه در مقابل جنایات صهیونیست‌ها سکوت ریشه کرده است، هرگز نباید امیدی به اصلاح امور و رهایی مردم غزه از چنگال رژیم جعلی اسرائیل داشت.

این استاد حوزه با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در بحث غزه، اظهار کرد: مجامع جهانی به خصوص سازمان ملل به کرار در چنین مواقعی امتحان خود را پس داده‌اند و در تمامی امتحانات خود نمره مردودی گرفته‌اند و امروز نیز با سکوت خود در برابر جنایات صهیونیست‌ها و دیگر کشورهای حامی اسرائیل غاصب در عمل نشان داده‌اند که تنها اسم حقوق بشر و مجمع جهانی سازمان ملل را با خود یدک می‌کشند.

این استاد حوزه علمیه افزود: تنها راه رهایی ملت فلسطین و مردم غزه از چنگال صهیونیست‌ها وحدت مسلمین در برابر رژیم منحوس اسرائیل است و نباید هرگز برای حل این مشکل بزرگ در جهان اسلام به دیگر کشورهای غیر اسلامی چشم امید داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha