دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: متأسفانه در اجرای برخی از طرح‌های حمایتی، شاهد ضعف تدبیر، ابهام و بی برنامگی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت : طرح حمایتی «کالابرگ فجرانه»، یکی از این طرح‌ها است که در شیوه اجرای آن مردم را نگران و ناراحت نموده و به نوعی نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

امام جمعه برازجان افزود: پس از اجرایی شدن این طرح، شاهد انتقادات و گلایه‌مندی‌های به‌ حق مردم شریف استان بوشهر مخصوصا شهرستان دشتستان از نحوه اجرای آن هستیم؛ زیرا تعداد فروشگاه‌های متصدی این طرح به نسبت متقاضیان کم بوده یا پاسخگو نبوده و مردم به ناچار برای دریافت آن، باید ساعت‌ها در صف، منتظر مانده و مجبور به خرید میزان تعیین شده برای اعمال تخفیف ۲۲۰ هزار تومانی شوند.

حجت الاسلام مصلح ابراز داشت: این شیوه اجرا، مردم را سرگردان و عصبانی نموده است.

امام جمعه برازجان ابراز داشت: در اجرای اینگونه طرح‌های حمایتی، باید اصل حفظ «کرامت مردم» لحاظ شود، انتظار می رود در مرحله های بعد بهتر از این تدبیر شود.

حجت الاسلام مصلح با بیان چگونگی حفظ شیرینی انتخابات، اظهار داشت: رهبر حکیم انقلاب اسلامی پس از برگزاری انتخابات دوراندیشانه با آسیب‌شناسی بهنگام از مجلس جدید، برای کارآمدی مجلس دوازدهم، با توصیه‌های راهبردی به منتخبان، اصلی‌ترین آفتی که می‌تواند مجلس را درگیر حاشیه‌های بی‌فایده و دشمن شادکن کند، متذکر شده و فرمودند: «آن‌چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز و دعوا راه‌انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است؛ شیرینی مجلس جدید را این جور چیزها از بین می‌برد. باید خیلی مراقبت کرد.

حجت الاسلام مصلح افزود: رهبر معظم انقلاب با این هشدار مبتنی بر آسیب‌شناسی مجلس جدید و مبتنی بر تجارب ۴۵ ساله، در ادامه بیانات خود افزودند: «اگر نمایندگان این مهم را مراقبت نکنند، هم کام ملت تلخ می‌شود و هم فضای سیاسی کشور، فضای تلخی می‌شود و در نهایت هم، مجلس از کارایی می‌افتد.» بنابراین، لازم است همه منتخبان به این نکته کلیدی توجه کنند که تمامی کوشش آنان در راستای افزایش کارآمدی مجلس دوازدهم باشد.

وی ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین مسئولیت های منتخبان ملت، آشنایی عمیق و همه‌جانبه با گفتمان امام راحل و امام حاضر انقلاب است. منظومه فکری امامین انقلاب بهترین منبع برای چاره‌جویی پیرامون مشکلات کشور و حرکت فردی و جمعی، در خط مشی ترسیمی از سوی ایشان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha