دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماز جمعه بندرریگ به روایت تصویر

حوزه/ امام جمعه بندرریگ خطاب به نمایندگان منتخب مردم ابراز داشت: مردم پای عهدشان با انقلاب اسلامی و امامین انقلاب ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی مصلح امام جمعه بخش بندر ریگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: در این ماه دو بهار برای شما مردم در هم تنیده شده، یک بهار طبیعت و نوروز ایرانی و دیگری بهار قرآن و میهمانی رمضان الکریم، در این ماه ایرانیت و اسلامیت در هم تنیده شده است.

وی بیان داشت: وقتی ایرانی ها در عید نوروز رسیدند خدمت امیر المومنین (علیه السلام) هدیه ای برای حضرت آوردن آقا فرمود، مناسبت این هدیه چیست؟ فرمودند آقاجان ما ایرانی ها یک عید و جشنی داریم به نام نوروز که در آن روز به هم هدیه می دهیم.

امام جمعه بندر ریگ در ادامه خطاب به نمایندگان منتخب مردم ابراز داشت: مردم پای عهدشان با انقلاب اسلامی و امامین انقلاب ایستادند. مردم هنوز ته دلشان امید دارند که آرمانهای انقلاب عدالت و اسلام علوی پیاده شود؛ این اعتماد مردم را قدر بدانید و به خاری چشم دشمنان این نظام اسلامی، مجلسی کارآمد، بیدار، ناظر، متعهد، مدیر، مسئولیت پذیر، رانت گریز، قانون مدار، ولایی، مردمی، و جامع نگر بسازید.

حجت الاسلام مصلح در ادامه با یادآوری شرایط سخت مردم غزه اظهار داشت: ما مردم غزه را فراموش نکردیم، ما مسائل جهان اسلام را رصد می کنیم و از بحران گرسنگی در غزه و از نبود بهداشت و درمان و وضعیت زنان باردار و نبود بیمارستان نگرانیم هستیم.

امام جمعه بندر ریگ همچنین از وضعیت نابسامان آوارگان فلسطینی و از سکوت مجامع جهانی ابراز نگرانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha