جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر/ نماز جمعه شهرستان پارس آباد

حوزه/حجت‌الاسلام باقری بنابی گفت: وظیفه نمایندگان قانونگذاری و نظارت است، نه دخالت در عزل و نصب‌ها.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها کار درستی نیست، اظهار کرد: وظیفه نمایندگان قانونگذاری و نظارت مجلس شورای اسلامی است و طبق فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری نمایندگان مجلس نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کنند.

وی در ادامه به فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان ماه اقتدار و قوی شدن اراده صحیح و مقاومت در وجود انسان است و به عبارتی ماه رمضان اراده انسان را تقویت می‌کند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد همچنین با اشاره به اینکه ابراز محبت اولین اصل برای استحکام بنیان خانواده است، بیان کرد: وفاداری زوجین در خانواده صبر و محبت‌ها را تقویت می‌کند.

حجت الاسلام باقری بنابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۵ اسفند، روز شهردار ضمن تبریک و تشکر از زحمات شهرداری پارس آباد، عنوان کرد: آسفالت محلات پرتردد و مناطق محروم جز اولویت‌های شهرداری پارس آباد باشد.

خطیب نماز جمعه پارس آباد در پایان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha