دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امیرزاده

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) گفت: بی شک یکی از بهترین فرصت ها به منظور عمل به فریضه جهاد تبیین، ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل امیرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که تبلیغ دین و معارف اسلامی یکی از مهم ترین رسالت های طلاب و روحانیون به خصوص فعالان تبلیغی روحانیت است، اظهار داشت: در همین ایام ماه ضیافت الهی به رسم هر ساله، هزاران طلبه و روحانی جهت انجام رسالت سنگین تبلیغ عازم مناطق مختلف کشور می شوند و به فعالیت های تبلیغی می پردازند.

وی افزود: این فعالیت ها به خصوص بعد از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر توجه جدی به مقوله جهاد تبیین، اهمیت و ضرورت دو چندانی یافته که انصافاً عموم روحانیون مبلغ در این راستا احساس وظیفه و مسئولیت می کنند.

وی با بیان این که بی شک از جمله مهم ترین ضرورت ها در جهت تبیین معارف قرآن و اهل بیت(ع)، اهتمام در تبلیغ ماه مبارک رمضان است، گفت: یکی از بهترین فرصت ها به منظور عمل به فریضه جهاد تبیین، ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان است، کما این که مخاطبان تبلیغ در این ماه بیش از هر ماه دیگری مشتاق و پذیرای مباحث تبلیغی و تبیینی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) همچنین خاطرنشان کرد: از سوی دیگر لازمه پاسخ به شبهات القایی دشمن و البته دفاع و حراست از نظام و انقلاب اسلامی این است که ما بیش از پیش نسبت به فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین احساس مسئولیت نموده و با دغدغه انقلابی و روحیه جهادی در این عرصه فعالیت نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha