شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماه رمضان

حوزه/ حرم مطهر امامزاده احمد بن قاسم(ع) قم یکی از بقاع شاخص مجری طرح ضیافت بهاری در ماه رمضان امسال است و بر این اساس فضاسازی محیطی از مدتی قبل در این مکان مقدس انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حرم مطهر امامزاده احمد بن قاسم(ع) یکی از بقاع شاخص مجری طرح ضیافت بهاری در ماه رمضان امسال است و بر این اساس فضاسازی محیطی از مدتی قبل در این مکان مقدس انجام شده است.

گستراندن ضیافت افطاری ساده، برگزاری مجالس تفسیر و محفل انس با قرآن، برپایی خیمه معرفت و توزیع غذای گرم در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) از جمله برنامه‌های این بقعه متبرکه در ماه رمضان امسال هستند.

همچنین همزمان با لیالی قدر و سالروز شهادت امام علی(ع)، موکبی هم به همت آستان مقدس امامزاده احمد بن قاسم(ع) برپا خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های این بقعه متبرکه در ماه رمضان امسال می‌توان به برگزاری مراسم سوگواری سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) با عنوان «مادر امت» اشاره کرد؛ در این مراسم حجت الاسلام ضیایی سخنرانی و حاج علی حبیب‌زاده مداحی می‌کنند.

سخنران و مداح مراسم سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) و لیالی قدر هم حجت‌الاسلام ضیایی و سید مصطفی میرداماد و حاج علی کرمی خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha