دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1144311
۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
صلواتی

حوزه / دبیر ستاد اعتکاف استان همدان، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال در سه دوره علاقمندان می‌توانند در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند.

مهدی صلواتی دبیر ستاد اعتکاف استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: اعتکاف را باید فصل بندگی، معنویت و خلوت گزینی نامید و فرصتی مناسب است تا با خداوند راز و نیاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال در سه دوره علاقمندان می‌توانند در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند، گفت: جهت زمان ثبت نام برای شرکت در مراسم اعتکاف در دهه پایانی رمضان ۱۴۴۵، علاقمندان می‌توانند ۶ الی ۱۰ فروردین ۱۴۰۳، بعد از ظهرها از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۷:۳۰ به مسجد جامع همدان مراجعه کنند.

دبیر ستاد اعتکاف استان همدان، افزود: دوره اول این مراسم معنوی، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین ویژه عموم مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه اینکه دوره دوم از ۱۵ الی ۱۷ فروردین ویژه دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم خواهد بود، یادآور شد: دوره سوم نیز ۱۸، ۱۹، ۲۰ فروردین مختص به مادر و فرزند و یا پدر فرزند و عموم مردم می‌باشد.

صلواتی خاطرنشان کرد: همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، شماره ۰۹۰۲۶۴۵۸۸۰۳ ستاد مردمی اعتکاف استان همدان، پاسخگو مردم روزه دار و علاقمندان شرکت در این مراسم می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha