دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام رضا خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در ماه رمضان انسان می‌تواند با طلب مغفرت و آمرزش از خداوند متعال توبه کند زیرا در این ماه خداوند با گشودن درهای رحمت خود همه ما را مورد لطف خویش قرار می‌دهد.

حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با تبریک ماه مبارک رمضان و نیز فرا رسیدن بهار طبیعت، اظهار داشت: رمضان ماه مغفرت و ماه معنویت برای مومنین محسوب می‌شود بنابراین باید بهترین بهره‌های معنوی را از این ماه بزرگ ببریم.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه رمضان برای همه ما درس‌های بزرگی دارد، گفت: رمضان به عنوان ماه نزول قرآن شأن و جایگاه والایی برای اسلام و مسلمین دارد بنابراین باید به این مهم توجه کافی را داشته باشیم.

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه نباید در این ایام ضعفا و طبقه کم دست را فراموش کنیم، عنوان داشت: رمضان عیدی است که باید شادی آن را با دیگران تقسیم کنیم بنابراین مومن و روزه‌دار واقعی باید شادی های رمضان را تنها برای خود نخواهد و این عزت و شادی را با دیگران تقسیم نماید.

حجت الاسلام خورشیدی خاطرنشان کرد: در ماه رمضان انسان می‌تواند با طلب مغفرت و آمرزش از خداوند متعال توبه کند زیرا در این ماه خداوند با گشودن درهای رحمت خود همه ما را مورد لطف خویش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha