شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: حمایت از نیازمندان و ایتام برای متمکنین، یک وظیفه الهی و سفارش شده از سوی معصومین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، امام جمعه مراغه در آیین تجلیل از خیران مراغه، گفت: در قرآن و احادیث معصومین برای حمایت از ایتام تاکیدهای فراوان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: حمایت از نیازمندان و ایتام برای متمکنین، یک وظیفه الهی و سفارش شده از سوی معصومین است.

وی در ادامه گفت: حمایت از ایتام و نیازمندان؛، ذخیره برای آخرت است.

ملامهدی، مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این مراسم گفت: خیران آذربایجان شرقی از ابتدای سال، ۷۸۰ میلیارد تومان برای حمایت از مددجویان، ایتام، محسنین و زکات مشارکت کرده اند.

ملامهدی در آیین تجلیل از خیران مراغه افزود: مشارکت خیران استان در مقایسه با سال قبل بیش از ۲۳ درصد افزایش یافته است و در رتبه نخست کشوری قرار دارند.

وی اضافه کرد: در کنار مشارکت‌های مردمی نیز از ابتدای سال، ۸۵۰ میلیارد تومان مستمری برای ۸۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در استان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی، برای اشتغالزایی ۱۴ هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت پوشش، یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

در پایان این مراسم از ۳۰۰ نفر خیر شهرستان برای کمک و حمایت از مدد جویان، تجلیل و قدردانی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha