شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم جشن بزرگ گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان سلماس

حوزه/ حجت الاسلام طباطبایی گفت: شاد کردن دل انسان ها به خصوص نیازمندان سنت پسندیده ای است که نمود آن را در مراسم گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد می بینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سیدابراهیم طباطبایی شامگاه یکشنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان غیر عمد در شهرستان سلماس با بیان این که جشن گلریزان آزادی زندانیان مالی غیر عمد نیازمند، نمود فرهنگ نیکوکاری در جامعه اسلامی است، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان سراسر رحمت، مغفرت و برکت است و در این ماه عرفانی و ربانی درهای رحمت الهی مفتوح است و از آن بعنوان بهار قرآن یاد می شود و باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

وی افزود:در ماه مبارک رمضان حتی نفس کشیدن و خواب مومن نیز عبادت است و این ماه باید غنیمت دانسته شود و از هر لحظه آن برای راز و نیاز و عبادت بهره جست.

امام جمعه سلماس با اشاره به سنت نیک و پسندیده نیکوکاری گفت: تنها چیزی که انسان از این دنیا با خود میبرد اعمال خیر و صالحه است و این اعمال در روز محشر و آخرت به یاری انسان خواهند شتافت.

وی اضافه کرد: شاد کردن دل انسان ها به خصوص نیازمندان سنت پسندیده ای است که نمود آن را در مراسم گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد میبینیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha