شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فاطمه حیدری، مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا(س)

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا(س) از حضور متفاوت و متنوع این نهاد علمی و بین‌المللی در بخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با نگاه مسئله محوری و با شعار «قرآن را هنرمندانه روایت کنیم» خبر داد.

فاطمه حیدری، مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا(س) امروز چهارشنبه یکم فروردین ماه ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: جامعه الزهرا(س) در دوران مدیریت خانم برقعی، با نگاه مسئله محوری به مطالبه مقام معظم رهبری در مورد بیان هنرمندانه دین و ارائه قرآن به زبان هنری پرداخت.

مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا(س) افزود: دراین راستا شناسایی اساتید و تربیت طلاب هنرمند در دستور کار اداره کل مرکز آموزش‌های آزاد ومهارتی جامعه الزهرا(س) قرار گرفت که از میان ۴۰ اثر نفیس تجسمی، ۴۶ اثر دیدنی در حوزه صنایع دستی، ۳۸ عنوان کتاب ارزشمند در قالب داستان و تاریخ شفاهی، همچنین بیش از ۲۰۰ اثر برتر فراگیران ممتاز دوره‌های کوتاه مدت قریب به ۲۰ اثر در نمایشگاه قرآن امسال به نمایش گذاشته می‌شود که این موضوع به علت محدودیت فضای نمایشگاه است.

وی ادامه داد: در این آثار ارائه شده، آیات قرآن کریم با زبان هنرمندانه برای اقشار مختلف به خصوص جوانان و نوجوانان روایت خواهد شد تا قرآن از دریچه هنر در سطر سطر زندگی مخاطبان حضور داشته باشد.

حیدری بیان کرد: در نمایشگاه امسال شاهد، پایان نامه های برتر سطح ۳ و ۴ و برخی آثار طلاب بین المللی هستیم که نمونه بارز صدور اسلام به قلب قاره‌های جهان است.

مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: جامعه الزهرا(س) با داشتن خواهران طلبه‌ از ۱۰۰ کشور دنیا، بزرگترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع است که برخی از محصولات خود را در نمایشگاه قرآن امسال به نمایش گذاشته است.

وی اعلام کرد: چندین نشست علمی و تخصصی در نمایشگاه امسال برگزار خواهد شد که زمان و عناوین نشست های تخصصی متعاقبا اعلام خواهد می‌شود. لذا علاقمندان جهت بازدید آثار هنری و قرانی می توانند به ورودی درب ۵۸ شبستان مصلی امام خمینی(ره)، بخش مراکز حوزوی، غرفه جامعه الزهرا(س) مراجعه کنند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha