شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: در خصوص اهمیت این ماه مبارک یادآوری کردند در ماه رمضان، گناهان انسان ذوب شده و مقام انسان در پیشگاه خداوند متعال بسیار والاتر می شود چون رمضان باعث استحکام جامعه اسلامی می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سرخس، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، امروز اول فروردین ماه ۱۴۰۳ در جمع کارکنان مرزبانی هنگ سرخس اظهار داشت: خداوند را شاکرم در ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن در اولین لحظات سال نو در کنار شما عزیزان شریف مرزنشین شهرستان سرخس هستم و عید واقعی و اصلی مؤمنان عید نوروز نیست؛ بلکه این شاد باش، باستانی است چون عید ما زمانی است که خداوند از عمل ما راضی باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: حضور تقریبا صد درصدی کارکنان شریف انتظامی و خانواده های آنان در انتخابات و اقدامات تبیینی و بصیرت افزایی انتظامی در سطح جامعه جهت ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری پای صندوق های رای و تامین امنیت کامل انتخابات از جمله اقدامات شیرین انتظامی در سال ۱۴۰۲ بود که جنگ رسانه ای دشمن و توطئه های آنان را خنثی کرد.

وی به یکی از دستاوردهای دولت پرکار و مردمی آقای رئیسی، رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: تلاش بی وقفه دولت برای گشودن دیپلماسی فعال بخصوص با همسایگان و منطقه و تغییر کفه موازنه قدرت در زمانی که بیشتر کشورها وابسته هستند؛ ستودنی است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به اقدامات و فعالیت های انتظامی در سال گذشته یادآوری کرد که دمیدن روحیه نشاط در بین کارکنان انتظامی و کسب مقام فاخر اولی برای اولین بار بعد از چهل سال در مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح از کامیابی های سال گذشته و تقدیم بیش از ۸۵ شهید در راه امنیت کشور از افتخارات پلیس مردمی و مجاهد بوده است.

وی در ادامه به برنامه ها و اولویت های سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: تعمیق و ایجاد نهضت قرآنی و نهج البلاغه در مجموعه بزرگ انتظامی و دیگری تداوم نهضت ساخت مسکن برای کارکنان خدوم و زحمت کش می باشد که در دستورکار فرماندهان قرار گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، مسئله تعامل و ارتباط صحیح با مردم و خوش‌رفتاری با آنان را یکی از خواسته ها و مطالبات جدی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خود از کارکنان انتظامی در ارتباط با مردم برشمرد و تاکید کرد: لازمه ادای این شغل حساس، بالا بردن معنویت است. در خصوص اهمیت این ماه مبارک یادآوری کردند در ماه رمضان، گناهان انسان ذوب شده و مقام انسان در پیشگاه خداوند متعال بسیار والاتر می شود چون رمضان باعث استحکام جامعه اسلامی می شود از خدا بخواهیم من و شما را توفیق بدهد به صیام این ماه و روزه داری این ماه. یکی از کارهایی که سفارش شده است در این ماه مبارک، صلوات و تلاوت قرآن می باشد. ما گشتیم و گشتیم برای استحکام درونی، بالاتر از قرآن نیافتیم؛ چون این دلهای تاریک با نور قرآن روشن می شود. در جامعه اسلامی نباید مسلمانی یافت شود که روزی بر او بگذرد و قرآن تلاوت نکند البته ما بارها گفتیم و سفارش کردیم که کارکنان انتظامی روزانه حداقل ۵۰ آیه از قرآن کریم تلاوت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha