شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1145279
۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:تحقق اهداف شعار سال نیازمند تلاش و همت جهادی مسئولان و مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان در اقامه اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۳ در مصلای الغدیر خرم آباد با تبریک بهار طبیعت بیان داشت:امید می رود همه با همت و تلاش جهادی در راستای اعتلای روزافزون نظام جمهوری اسلامی قدم برداریم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم افزود:برای تحقق اهداف شعار سال،مسئولان و مردم باید تلاش کنند.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: این شعارها مخصوص به یک سال نیست و باید با تلاش جهادی مسئولان و تسهیل ورود فعالان اقتصادی دارای اهلیت، بهره‌گیری از نیروهای جوان، شرکت‌های دانش‌بنیان، امکانات طبیعی و خدادادی در کشور اجرای این شعارها محقق خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی به خدمات ارزنده و چشمگیر دولت سیزدهم در بخش های گوناگون برای حل مشکلات اقتصادی کشور اشاره و بر تکمیل طرح های نیمه تمام و همچنین مصوبات سفر ریاست جمهور در استان تاکید کرد.
وی با انتقاد از روند کند پیشرفت این طرح‌ها در استان با گذشت ۲۶ ماه از سفر اول رئیس جمهور به لرستان گفت: امیدواریم با پیگیری نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی شاهد رشد و پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور در لرستان برای حل مشکلات این استان باشیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)همگان را به بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان سفارش کرد و افزود:ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تبیین و ترویج آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع)در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان بر دستگیری از نیازمندان،بخشش،احسان و نیکوکاری در سال نو و ماه مبارک رمضان تاکید و خاطر نشان کرد:مردم و خیران مومن و نیکوکار،شادی و لبخند در سال نو و ماه مبارک رمضان را به نیازمندان هدیه خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha