شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست های علمی

حوزه/ حیدری از برگزاری ۶ نشست علمی تخصصی از سوی جامعةالزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

خانم فاطمه حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از روز چهارشنبه اول فرودین ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار کرده است و غرفه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز امسال در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

مدیر کل روابط عمومی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: یکی از برنامه های این غرفه، برگزاری نشست های علمی و تخصصی است که ۶ نشست برای این ایام در نظر گرفته شده که به صورت مجازی و از طریق لینک http://livehowzeh.ir/tv به صورت زنده منتشر می‌شود.

حیدری افزود: اولین نشست علمی تخصصی با موضوع «نشاط اجتماعی از منظر قرآن و سنت» است که با حضور خانم دکتر صدیقه شاکری معاون پژوهش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها روز شنبه ۴ فروردین ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: «کاربست قاعده حریم حمی در حفاظت از کانون خانواده با تأکید بر عوامل برون خانوادگی» موضوع دومین نشست علمی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در این نمایشگاه است که خانم فاطمه سلطان محمدی روز یکشنبه ۵ فروردین ساعت ۲۰ به ارائه این موضوع می‌پردازد.

مدیر کل روابط عمومی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: نشست علمی تخصصی «بررسی حقوق و تکالیف مختص زنان از منظر قرآن کریم» سومین نشست جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها است که توسط خانم دکتر زینب مشهودی روز دوشنبه ۶ فروردین ساعت ۲۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حیدری بیان داشت: خانم دکتر اعظم وفایی روز چهارشنبه ۸ فروردین ساعت ۲۰ در بخش مراکز حوزوی نمایشگاه حضور دارد و به ارائه «تحلیلی قرآنی بر جایگاه خانواده و عوامل موثر بر تربیت فرزندان» می‌پردازد.

وی عنوان کرد: نشست علمی تخصصی «جستاری در قرآن کریم در رفع نیازهای زندگی دنیوی» با ارائه خانم دکتر زهرا دلاوری روز پنج شنبه ۹ فروردین و نشست تخصصی «زیست عفیفانه در قرآن» با حضور سرکار خانم دکتر سمیه حاج اسماعیلی روز شنبه ۱۱ فروردین ساعت ۲۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: همه نشست ها ساعت ۲۰ به صورت آنلاین و از طریق لینک http://livehowzeh.ir/tv منتشر می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha