یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویری از حال و هوای روز سوم در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

حوزه/ خانم پریسا صفامنش مسئول اجرایی مکتب قرآنی امام رضا(ع) در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: ما امسال با ۴ بخش در نمایشگاه قرآن کریم شرکت کردیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، خانم پریسا صفامنش مسئول اجرایی مکتب قرآنی امام رضا(ع) در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: ما امسال با ۴ بخش در نمایشگاه قرآن کریم شرکت کردیم. اولین آن، بخش رسول اکرم(ص) است که طرح‌های قرآنی را برنامه‌ریزی می‌کنیم و بیش از ۲ سال و نیم از فعالیت این بخش می‌گذرد که ابتدا از مناطق محروم شروع شده بود.

وی افزود: این بخش تفاسیر ساده شده قرآن را برگرفته از تفسیر المیزان و سایر تفاسیر روایی با توجه به مناسبت های مختلف قرآنی با در نظر گرفتن یک سوره، محوریت قرار می‌دهیم. تلاش می کنیم در یک زمان واحد در کل کشور یک سوره را به گوش همه برسانیم.

مسئول اجرایی مکتب امام رضا(ع) ادامه داد: طرح سوره واقعه را در مکتب قران امام رضا(ع) مطرح کردیم. با یک برنامه ریزی درست قرار شد افراد مکتب در نمایشگاه قرآن آماده پذیرش مردم در طرح حفظ و تفسیر سوره واقعه شوند.

خانم صفامنش درباره فعالیت این بخش گفت: ما در این بخش حلقه های حفظ سوره واقعه را برگزار می کنیم. در این غرفه افراد در ۲ بخش حفظ تصویری و حفظ عادی به اندازه ای که افراد زمان دارند، آموزش می دهیم. همچنین کودکان و نوجوانان هم در این غرفه پذیرش و آموزش داده می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha