دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: رمضان ماه رحمت و گشایش درهای بخشش از سوی خداوند متعال می‌باشد.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با تبریک تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، اظهار داشت: رمضان برای همه مسلمین ماهی عزیز و بزرگ می ‌باشد که خداوند آن را به ما ارزانی داشته است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار گفت: باید از لحظه لحظه این ماه باشکوه و عزیز نهایت استفاده‌ معنوی را ببریم و بیش از پیش خود را با قرآن و کلام وحی مأنوس کنیم.

این استاد حوزه علمیه، با تأکید بر اینکه رمضان ماه رحمت و گشایش درهای بخشش از سوی خداوند متعال می‌باشد، تصریح کرد: خداوند همواره به دنبال بخشش و پاک کردن گناهان بندگان خویش می‌باشد از این رو ماه عزیزی به نام رمضان را قرار داده که باید از این فرصت طلایی استفاده کنیم و از بدی‌ها و پلیدی‌ها دور شویم و به سمت خداوند متعال و اصل خویش بازگردیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه حفظ حرمت ماه رمضان یک تکلیف شرعی بر همگان می‌باشد، یادآور شد: در این روزها باید به نحوی رفتار و عمل کنیم که جامعه ما شکل اسلامی‌تری به خود بگیرد و خدایی ناکرده با اعمال نسنجیده خود زمینه هتک حرمت این روزهای عزیز را فراهم نکنیم.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: حرمت شکنی این ماه مبارک خود گناهی بزرگ و نابخشودنی در محضر خداوند محسوب می‌شود، بنابراین با حفظ شئونات اسلامی اجازه ندهیم که وارد عرصه گناه شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha