شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1145509
۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
غرفه ای که تنها با یک کتاب به نمایشگاه قرآن آمد

حوزه/ غرفه موسسه رستگاران در دو سال متوالی تنها با یک عنوان کتاب مذهبی که توسط بچه های دهه هشتادی نوشته شده است، به نمایشگاه قرآن کریم آمده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سجاد مهمان‌نواز مسئول غرفه رستگاران در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: امسال دومین سالی است که در نمایشگاه قرآن هستیم. ما سال گذشته تنها با کتاب «دو دقیقه با امیر المومنین» وارد نمایشگاه شدیم و فقط با همان کتاب استقبال خوبی از مردم دیدیم.

وی افزود: در سال گذشته بیش از هزار کتاب را به هزار نفر فروختیم و فکر نمیکردیم که این اتفاق بیفتد. خوشبختانه با وجود تبلیغات کمی که انجام دادیم اما از نمایشگاه گذشته تا الان استقبال و توجه خوبی از سوی مردم دریافت کردیم. با وجود استقبال مردم تصمیم گرفتیم کتاب جدیدی را با عنوان «دو دقیقه با موعود» به سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بیاوریم.

مسئول غرفه رستگاران در پایان اظهار کرد: امسال با همکاری بچه ها که عموما متولد دهه هشتاد هم هستند، در ۲ روز اول نمایشگاه حدود ۱۵۰ برابر ۲ روز اول نمایشگاه سال گذشته فروش داشتیم. ما برای جذب افراد به غرفه، برنامه های دیگری نظیر اهدای پک تخفیف کتاب و گردونه شانس نیز داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha