یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1145639
۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
شهدا

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان از برگزاری یادواره شهدای عمران در سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان، امروز در سالن جلسات سپاه لرستان در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک بهار طبیعت اظهار داشت:از وقایع مهم دفاع مقدس که یاد و نامش را باید گرامی بداریم واقعه‌ای است که در آن بیش از ۳۵۰ نفر از بهترین فرزندان این استان جان خود را تقدیم خاک ایران کردند و به پاسداشت خون این شهدا یادواره‌ای در شان این عزیزان در استان در دو سطح برگزار شود خواهد شد.

وی افزود: در گام نخست یادواره شهدای حاج عمران با حضور همه اقشار در لرستان پنج شنبه۲۷ اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود و در گام دوم اعزام خانواده شهدا به محلی است که فرزندان آن‌ها به شهادت رسیده اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت:با شروع این یادواره دبیرخانه دومین کنگره ملی شهدا در لرستان کلید خواهد خورد و به استقبال دومین کنگره فرماندهان و ۶۵۶۶ شهید استان می‌رویم و برگزاری یادواره شهدای حاج عمران نیز در راستای کنگره شهدا است.
سردار باقری گفت: در برنامه یادواره شهدای حاج عمران برنامه تقدیر از دست اندرکاران اولین کنگره ملی استان نیز برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: افتتاح برخی طرح های سپاه نیز همزمان با این دو برنامه مهم انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha