یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
«سر دلبران»

حوزه/ مجموعه چهار جلدی «سردلبران» ترجمه آثار اهل بیتی میشل کعدی اسفندماه ۱۴۰۲ به همت انتشارات ایران منتشر و روانه بازار نشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، مجموعه چهار جلدی «سردلبران» ترجمه آثار اهل بیتی میشل کعدی اسفندماه ۱۴۰۲ به همت انتشارات ایران منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این مجموعه چهار جلدی با عنوانی از جمله «زهرا(س) سرآمد بانوان اهل ادب»؛ «در پیشگاه امام حسن مجتبی(ع)»؛ «امام حسین(ع) الگویی از یک پیام»؛ «امام زین‌العابدین(ع) و اندیشه مسیحیت» سیره اهل بیت(ع) را در نگاه ادبیان مسیحی بررسی کرده است.

مراسم رونمایی‌ از این مجموعه فاخر سه‌شنبه، هفتم فروردین با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس خامه‌یار معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب و جمعی از ادیبان و فرهیختگان ساعت ۱۹ در بخش بین‌الملل سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای تهران برگزار می‌شود.

این کتاب با ۱۸۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۹۵ هزار تومان در بازار نشر کتاب عرضه شده است.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha