شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
​استعدادیابی از دانش‌آموزان مؤذن و حافظ قرآن در نمایشگاه قرآن کریم

حوزه/ آموزش و پرورش در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با هدف ایجاد انس با قرآن و کشف استعدادهای دانش آموزان مشغول به ارائه خدمت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، آموزش و پرورش در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با هدف ایجاد انس با قرآن و کشف استعدادهای دانش آموزان مشغول به ارائه خدمت است.

بخش آموزش و پرورش سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با هدف ایجاد نشاط، انس با قرآن و کشف استعدادهای دانش آموزان به مخاطبان کودک و نوجوان خدمات ارائه می‌دهد.

بنابر گفته ستار شجاعی، رئیس اداره نماز وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان در بدو ورود در این بخش ضمن پذیرش و دریافت برگه‌ای به سایر بخش‌های این غرفه راهنمایی می‌شوند تا ضمن شرکت در مسابقات و دریافت مهرهای شرکت در هر مرحله و تکمیل فرم پذیرش، جوایز خود را دریافت کنند.

وی افزود: آشنایی با مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش، زندگی با آیه‌ها، نمایش و قصه‌های قرآنی، قرآن بخوانید، حیاط پویای تربیتی و باشگاه مؤذنان از جمله بخش های این غرفه است.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha