شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اوقاف

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با توجه به اهمیت ویژه مقوله تولید و نقش مهم مردم در این امر مهم، مقام معظم رهبری شعار امسال را هم که از دو بخش «جهش تولید» و «مشارکت مردم» تشکیل شده را مطرح نمودند و قطعا اوقاف خودش را مخاطب شعار معظم له می داند. خوشبختانه ما در اوقاف ظرفیت های بسیارخوبی در هر دو بخش ، برای تحقق شعار سال داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام ستار علیزاده، در اولین روز کاری سال جدید و در نشست عیدانه با حضور اعضای شورای معاونین و کارشناسان اداره کل در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: باید از ابتدای سال با برنامه ریزی دقیق در حوزه ماموریت‌ها، فعالیت های اثربخشی را در دستور کار قرار دهیم و اقدام جهادی و انقلابی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

وی افزود: باید با نگاه دقیق به عملکرد سال گذشته، ضمن تقویت نقاط قوت خود، نقاط ضعف و ایرادات را مرتفع کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه اقدامات بسیار زیادی در سال گذشته انجام شده، تصریح کرد: با وجود زحمات بسیار زیادی که کشیده شده، کارهای مانده بسیاری داریم که بخشی به راحتی قابل انجام است و باید برای اجرای سریعتر آنها برنامه ریزی کنیم.

وی عنوان کرد: بخشی از کارهای باقیمانده که شاید به راحتی قابل اجرا نیست، لازم است با استفاده از خرد جمعی نخبگانی، راهکاری برای اجرای آن پیدا کنیم.

حجت الاسلام علیزاده تاکید کرد: با برنامه ریزی نظام مند و اقدام و عمل جهادی و انقلابی و نظارتهای تخصصی مستمر، می‌توانیم نقش موثری در تحقق شعار سال در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: رعایت همدلی و رفاقت و احترام متقابل، ابلاغ برنامه به جامعه هدف، دوری از تنبلی و روزمرگی، رفع موانع و ایجاد بستر مناسب، توجه جدی به سیاست راهبردی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، توجه به آمایش سرزمینی، برنامه محور بودن، تعامل با دستگاه های اجرایی مرتبط شهرستانی و استانی، استفاده بهینه از ظرفیت امنای موقوفات و امامزادگان، رعایت قانون و مقررات ابلاغی و منویات نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان ده راهبرد اصلی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان به منظور تحقق شعار سال است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha