دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اسکان حدود ۷ هزار مسافر نوروزی در سوئیت ها و زائرسراهای بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری در جمع با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۳۰۰ بقعه متبرکه این استان ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح که سابقه ای چند ساله دارد، میزبانی از مسافران نوروزی و خدمات دهی به زائران در اماکن مذهبی استان می باشد.

وی یکی از برنامه‌های اوقاف استان مازندران را ترویج گردشگری مذهبی در بقاع متبرکه عنوان کرد و افزود: بقاع متبرکه و امامزادگان استان با توجه به شرایط محیطی و مناظر طبیعی اطراف بقعه، از زیبایی و طبیعت خاصی برخوردار هستند که مسافران و زائران می‌توانند از این ظرفیت در قالب زیارتی و تفریحی استفاده کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به حضور پرشور مسافران نوروزی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان گفت: از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون حدود ۱۲۰ هزار مسافر به زیارت امامزادگان مازندران مشرف شده اند و این رقم قطعاً تا پایان تعطیلات نوروزی بسیار بیشتر از این میزان خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون حدود ۷ هزار مسافر نوروزی در سوئیت‌ها و زائرسراهای بقاع متبرکه مازندران اسکان یافته اند که این میزان نیز تا پایان تعطیلات نوروزی بی شک بیشتر از این رقم ها خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha