شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرکز مدیریت حوزه

مرکز مدیریت حوزه های علمیه با محکومیت حمله تروریستی مسکو و تسلیت به بازماندگان این حادثه دلخراش، متهم اول در این جنایات را صهیونیسم و دولت آمریکا می داند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بدین شرح است:

بِسمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحمَنِ ٱلرَّحِیم

یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللَّهِ بِأَفواهِهِم وَاللَّهُ مُتِمُّ نورِهِ وَلَو کَرِهَ الکافِرونَ(صف/۸)
آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند!

از جمله پدیده‌های مهمی که از دیرباز در دستور کار صهیونیسم و آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی قرار داشته است، اسلا¬هراسی و شیعه هراسی و تولید تصویری منفی از اسلام است که پس از ۱۱ سپتامبر شدت گرفت و تقویت آن از اولویت و اهمیتی دو چندان برای اردوگاه استکبار جهانی، به ویژه آمریکا و اسراییل غاصب، برخوردار شده است.

در پی ناکامی های آمریکا و رژیم غاصب اسراییل در منطقه و شکست طرح خاورمیانه بزرگ که در واقع شکست رویکرد سخت‌افزاری در راهبردهای اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی بود و همچنین پیروزی گفتمان مقاومت و بیداری اسلامی که با پیروزی جبهه مقاومت به ویژه در نبرد نابرابر رزمندگان شجاع فلسطین، لبنان و یمن با رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و دیگر سران استکبار جهانی در هجوم وحشیانه به مردم مظلوم و مقاوم فلسطین همراه بود، نظام سلطه را وادار کرد تا موج دیگر اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را در حملات تروریستی روسیه طراحی و اجرا نماید.

پشت صحنه‌ی این اسلام هراسی ها، سیاست‌های خصمانه‌ی صهیونیسم و آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که با حمایت افراد پلیدی همچون سلمان رشدی، داعش، کاریکاتوریست های موهن دانمارکی و فرانسوی، کشیش‌های آمریکایی آتش‌زننده‌ی قرآن و ده‌ها فیلم ضد اسلام که در بنگاه‌های وابسته به سرمایه‌داران صهیونیست ساخته می شود به خیال باطل خود می‌خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند.

دست پلید دشمنان اسلام این بار در حملات تروریستی در روسیه و کشتار مردم بی گناه و القاء این اقدام جنون‌آمیز و نفرت‌انگیز از سوی مسلمانان آشکار شد و دشمنان کینه‌ی عمیق خود را به اسلام که تلألؤ روزافزون آن و قرآن را در جهان مقارن با ماه مبارک رمضان و غلبه حق بر باطل در جنایات وحشیانه اسراییل قاتل در فلسطین و مقاومت اعجاب انگیز مردم مظلوم فلسطین شاهد هستیم و موجب رسوایی روزافزون رژیم کودک کش اسراییل شده، نشان دادند.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن محکومیت این حمله تروریستی و عرض تسلیت به بازماندگان این حوادث دلخراش، متهم اول در این جنایات را صهیونیسم و دولت آمریکا می داند. سیاستمداران آمریکا و اسرائیل غاصب اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند، باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل مردم جهان را به درد آورده‌اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.

برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه‌ی دشمنان در برابر اسلام عزیز، نشانه‌ی عظمت و اهمیت جبهه مقاومت اسلامی و مبشّر رشد روزافزون و پیروزی نهایی آن است.

و الله غالبٌ علی أمرِهِ
مرکز مدیریت حوزه های علمیه

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha