یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار کریمی

حوزه/ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه فرهنگ غربی با تمام توان جامعه ما را مورد هدف قرار داده است، اظهار داشت: در مقابل این فرهنگ نادرست، فرهنگ غنی اسلامی و فرهنگ شهید و شهادت قرار دارد و با ترویج بیش از پیش فرهنگ شهدا، می‌توان فرهنگ غنی اسلامی را احیا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، سردار محسن کریمی طی سخنانی در نشست شورای اداری استان مرکزی که با حضور استاندار مرکزی و امام جمعه اراک برگزار شد، با اشاره به ضرورت پرداختن به مباحث فرهنگی در جامعه به عنوان یکی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم متدین و انقلابی اظهار داشت: در رأس همه مباحث فرهنگی پرداختن به موضوع ایثار و شهادت قرار دارد چرا که با فرهنگ ایثار و شهادت است که جامعه با مقوله جهاد و مجاهدت بهتر و بیشتر آشنا می شود.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری مبنی بر این که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: این همان فرهنگی است که در حال حاضر باعث شده دنیا، استقامت و پایداری مردم غزه را شاهد باشد.

وی با اشاره به این که کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) استان مرکزی در راس همه اقدامات قرار دارد، گفت: از سال ۹۳ این حرکت آغاز و در سال ۹۸ این کنگره را برگزار کردیم که یکی از مزایای کنگره، مزین شدن به نام امام راحل و پرداختن به سیره ایشان است.

کریمی با تأکید بر این که امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون شهدا و ایثار رزمندگان هستیم، افزود: وظیفه ما این است که ضمن قدردانی از شهدا وایثارگران، به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

وی همچنین با بیان این که استان مرکزی، نقش مهمی در جبهه و جنگ داشته است، گفت: وجود ۷۲۰۰ شهید، ۱۶ هزار جانباز و ۷۰۰ آزاده نشان از وجود استانی انقلابی و مردمانی ولایتمدار و شهید پرور است.

فرمانده سپاه استان مرکزی با اشاره به این که فرهنگ غربی با تمام توان جامعه ما را مورد هدف قرار داده است، افزود: در مقابل این فرهنگ نادرست، فرهنگ غنی اسلامی و فرهنگ شهید و شهادت قرار دارد و با ترویج بیش از پیش فرهنگ شهدا، می‌توان فرهنگ غنی اسلامی را احیا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha