یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر که با همت جوانان در شهرهای مختلف برقرار شده، نمونه‌ای از مشارکت دادن این قشر در عرصه‌های اجتماعی است که باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در نشست ویدئو کنفرانس کنترل و هماهنگی عملیات طرح نوروزی جمعیت هلال احمر، توسعه مشارکت اجتماعی جوانان در جمعیت هلال احمر را اقدامی تحسین برانگیز خواند و اظهار داشت: پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر که با همت جوانان در شهرهای مختلف برقرار شده، نمونه‌ای از مشارکت دادن این قشر در عرصه‌های اجتماعی است که باید تقویت شود.

وی افزود: استقرار پست‌های استقبال از مسافران نوروزی در ۳۰ کیلومتری مبادی ورودی شهر تبریز و سایر شهرها مفید و در کاهش سوانح جاده‌ای موثر بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: جمعیت هلال‌ احمر در اقدام ارزشمندی دیگر و در لحظه اذان، با افطاری ساده از مسافران نوروزی پذیرایی می‌کند که جای سپاس دارد.

وی از خدمات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ قدردانی و ابراز امیدواری کرد، این جمعیت در سال جدید نیز با عزمی راسخ در مسیر خدمت به مردم گام بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از حقوق مردم فلسطین که توسط جمعیت هلال احمر انجام شد، گفت: لازم است از تلاش‌های این جمعیت در راستای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها تقدیر کرد.

وی به اهداف انسانی جمعیت هلال احمر اشاره کرد و یادآور شد: کنفرانس بین‌المللی حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و غزه که در چند هفته اخیر با دعوت از ۴۴ کشور برگزار شد، از کارهای ارزشمند جمعیت هلال احمر برای تقویت امداد رسانی و ارسال کمک‌های مردمی‌ به مردم مظلوم فلسطین است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha