شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علی اکبر قربانی

حوزه/ رئیس سازمان نظام پرستاری استان قم گفت: با منابع وزارتخانه می‌توان مشکلات پرستاری را رفع کرد ولی متاسفانه توزیع منابع به صورت عادلانه صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علی اکبر قربانی در دیدار نوروزی با آیت الله اعرافی که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد ضمن تبریک سال جدید، اظهار کرد: تهدیدات زیستی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات موجود است.

وی با اشاره به اینکه امروز میانگین سنی جمعیت درحال افزایش است، مطرح کرد: بحران‌های مختلف نشان داده است که نقش پرستارها در کشور بسیار مهم است.

رئیس سازمان نظام پرستاری استان قم با بیان اینکه باید اقدامات بیش‌تری در راستای بیماری‌های نوپدید صورت بگیرد، عنوان کرد: پرستاران نیازمند حمایت‌های بیش‌تری هستند.

وی با اشاره به اینکه نوع آموزش پرستار در کشور متفاوت با جهان است، خاطرنشان کرد: سالانه حدود 4 هزار نفر بازنشست شده و تعداد قابل توجهی نیز مهاجرت می‌کنند.

قربانی با بیان اینکه در برنامه هفتم به پرستاران توجه خوبی نشده است، تصریح کرد: افزایش مالیات، حقوق اندک و تاخیر در پرداخت موجب آزار و اذیت پرستاران شده است.

وی اضافه کرد: با منابع وزارتخانه می‌توان مشکلات پرستاری را رفع کرد ولی متاسفانه توزیع منابع به صورت عادلانه صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha