شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کودکان مظلوم و بی دفاع غزه

حوزه/ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: همایش گردهمایی هزار کودک کردستانی در حمایت از کودکان مظلوم و بی دفاع غزه در این سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حمیدرضا گوهری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش گردهمایی هزار کودک کردستانی در حمایت از کودکان مظلوم و بی دفاع غزه در این سنندج برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ادامه داد: این گردهمایی بزرگ به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان و نیز با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی همانند شهرداری، استانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه، شرکت توزیع برق، صدا و سیما، اداره کل ورزش و جوانان کردستان و همچنین سازمان هلال احمر برگزار می‌گردد.

گوهری تصریح کرد: این گردهمایی پنجشنبه هفته آینده ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در استادیوم آزادی شهر سنندج برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان یادآور شد: کودکان شرکت کنندگان در این همایش بزرگ با لباس محلی حضور خواهند یافت تا نشان دهند که فرزندان این سرزمین در ماه مبارک رمضان به یاد کودکان مظلوم غزه هستند.

گوهری تصریح کرد: در کنار این همایش بزرگ، برنامه‌های دیگری همانند برنامه‌های مذهبی و فرهنگی و ویژه ماه مبارک رمضان و همچنین اهدای کتاب برگزار می‌گردد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز کردستان به صورت زنده این همایش را پوشش خواهد داد و شهرداری با استفاده از اتوبوس‌های خود کار ایاب و ذهاب شرکت کنندگان در این همایش را بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha