دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ف

حوزه / امام جمعه مشهد اردهال برلزوم تبدیل شدن روستای نشلج کاشان به شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی امام جمعه مشهد اردهال، شب گذشته در مراسم تجلیل از روزه اولی های روستای نشلج ضمن قبولی طاعات و تبریک سال تقارن بهار قرآن، با بهار طبیعت اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه قرآن ، استغفار، توبه ، آمرزش گناهان و نیایش به درگاه خداوند متعال می باشد.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان به حضور حماسی مردم ایران در انتخابات اشاره کرد و یاد آور شد: مردم ایران با حضور پرشور و آگانه خود در انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته سیلی محکمی به استکبار جهانی و ایادی اش زدند.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان به حضور مردم روستای نشلج در صحنه های مختلف نظام اشاره کرد و یاد آورشد: حضور مردم این روستا طی ده سال گذشته در نماز جمعه اردهال باعث تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی به نداشتن نماینده در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: از منتخب مردم این دو شهرستان انتظار داریم جبران مافات کند.

امام جمعه مشهد اردهال با بیان اینکه پابرهنگان همیشه پای نظام و انقلاب بوده و هستند تاکید کرد: از مسئولان نظام توقع داریم به قشر محروم ، مستضعف و مدافعین نظام بیش از پیش توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با بیان اینکه مردم نشلج مومن، انقلابی و همیشه مدافع نظام بوده و هستند تصریح کرد: قبول داریم که کار نماینده قانوگذاری برای بهره مندی همه ملت ایران و نظارت بر اجرای قانون می باشد ولی از منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم توجه ویژه ای به حوزه انتخابیه خودشان خصوصا به منطقه اردهال و روستای نشلج داشته باشند.

امام جمعه مشهد اردهال بر لزوم تبدیل شدن روستای نشلج کاشان به شهر تاکید کرد و افزود :باعث تعجب است در حالی که این روستا پر جمعیت ترین روستاهای کاشان می باشد چرا هنوز تبدیل به شهر نشده است؟

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha