دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام سالاری / سیریک

حوزه/ حجت‌الاسلام سالاری گفت: آبروی اسرائیل و آمریکا در غزه رفته‌است در مقابل حماس تا گردن در گل گیر کردند نه عرضه گرفتن و نابود کردن حماس را دارند و نه عرضه آزادی اسرا را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، اظهار داشت: خطبه ۱۹۳ نهج البلاغه سند فرهنگ انتظار است و انتظار یک قیام و ایستادن است، نشست و بی تحرکی در آن جای ندارد به واقع انتظار به معنی آماده کردن است.

وی افزود: مواظب حربه‌های دشمن و سلبریتی‌ها باشیم که در ایام احیا و شب قدر می‌گویند این همه خرج برای مجالس احیا و روضه درست نیست و بهتر است این‌ها را خرج فقیر کنید.

امام جمعه سیریک با بیان اینکه ترویج معنویت در خانه بر ما واجب است، یادآور شد: در جامعه مهدویت باید ما ترویج دهنده فرهنگ معنویت باشیم.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر اینکه قلعه ماه رمضان شب‌های قدر است، بیان کرد: این شب‌ها مقارن با ایام ضربت خوردن و شهادت امیرالمؤمنین(ع) است، امام علی(ع) محبوب دل‌های ما است و کسی که حضرت علی(ع) را دوست داشته باشد، هدایت شده و اگر دشمن علی باشد بدانید مسلمان نیست.

وی تأکید کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید محبان و دوست داران حضرت علی، اول لحظه مرگ حسرت ندارد، دوم وحشت مرگ را خداوند از او می‌گیرد، سوم در قیامت فضه ندارند، و مرام حضرت علی بر ما افضل است و با الگو گیری از حضرت باید در کمک مومنانه به فقیران پیشتاز باشیم.

امام جمعه سیریک یادآور شد: آبروی اسرائیل و آمریکا در غزه رفته‌است، در مقابل حماس تا گردن در گل گیر کرده، نه عرضه گرفتن و نابود کردن حماس را دارند و نه عرضه آزادی اسرا را دارند.

حجت‌الاسلام سالاری یادآور شد: مردم ما ان شاالله به زودی در قدس نماز اقامه خواهند کرد و خبر نابودی اسرائیل را خواهند شنید.

وی با سفارش به مردم با بیان اینکه در روز طبیعت باید حرمت ماه رمضان نگه داشته شود، تأکید کرد: با طبیعت مان مهربان باشیم و با زباله‌های خود این طبیعت زیبا را به نابودی نکشانیم.

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: بلندگوهای مساجد نام خدا را بیان می‌کنند، مواظب باشیم در ایام شب قدر با صدای آنها باعث دلخوری مردم نشویم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha