دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدرسه علمیه دارالسلام تهران

حوزه/ مسئول غرفه مؤسسه "نسیم آیه های زندگی" وابسته به مدرسه علمیه دارالسلام تهران به تبیین مهم ترین فعالیت های فرهنگی و قرآنی طلاب این مدرسه پرداخت.

حجت الاسلام سید امیر نهاردانی، مسئول غرفه مؤسسه "نسیم آیه های زندگی" وابسته به مدرسه علمیه دارالسلام تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، با بیان این مؤسسه نسیم آیه های زندگی ذیل مدرسه علمیه دارالسلام به فعالیت می پردازد، اظهار داشت: سعی کرده ایم در این دوره از نمایشگاه قرآن کلیاتی از فعالیت طلاب مدرسه را در این غرفه به نمایش درآوریم تا مردم با حال و هوای طلبگی و به خصوص فعالیت های قرآنی طلاب بیشتر آشنا شوند.

طلبه پایه هشتم و مدرس این مدرسه علمیه همچنین گفت: طلاب ما بعد از ورود به حوزه علاوه بر دروس رسمی حوزه با یکسری مهارت ها نیز آشنا می شوند که از آن جمله شرکت در برنامه ۶ ساله حفظ کل قرآن کریم است، ضمن آن که طلبه ها به زبان های انگلیسی، عربی و یک زبان دیگر به انتخاب خود مسلط می شوند.

وی افزود: همچنین ما برنامه های هنری همچون خوشنویسی و خطاطی داریم و البته طلاب ما در دو رشته ورزشی دفاع شخصی و شنا تا حد مربی گری آموزش می بینند.

حجت الاسلام نهاردانی با بیان این که تعداد طلاب مدرسه حدود ۲۰۰ نفر است، بیان داشت: علاوه براین ها به لطف الهی ما بزرگترین گروه همخوانی جهان اسلام را در این مدرسه داریم که همه طلبه های هستند و از برخی شبکه های صداوسیما نیز تاکنون برنامه های ضبط شده آن ها به نمایش درآمده است.

وی افزود: بعد از پخش برنامه همخوانی طلاب مدرسه از تلویزیون، مقام معظم رهبری منت بر سر ما گذاشته و با صدور پیام تشکری فرمودند:" این همخوانی ها بسیار عالی است و هیچ وقت کهنه نمی شود، تشکر کنید"

مسئول غرفه مؤسسه "نسیم آیه های زندگی" یادآور شد: در غرفه فروشگاهی نمایشگاه نیز حدود ۳۰ عنوان کتاب عرضه کرده ایم که از آن جمله کتاب چهل حدیث در موضوعات مختلف و نیز کتب تفسیری و آثار مربوط به اهل بیت(ع) است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha