یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با ارائه خدمات ‌به مسافران نوروزی در قالب طرح ملی «به‌رفت» پذیرای مخاطبان و بازدیدکنندگان سی و یکمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، غرفه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم راهنمای مسافران نوروزی است.

هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هر ساله در فرودگاه، ورودی شهر تهران و پارک‌های پرتردد این خدمات را ارائه می‌کرد اما امسال با توجه به استقبال علاقمندان از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، راهنمایی از مسافران نوروزی در مصلی امام خمینی(ره) نیز انجام می‌شود.

در این غرفه، پویش ملی به‌رفت برای بهبود رفتارهای ترافیکی رانندگان اجرا می‌شود، در این پویش مسافران و رانندگان به داشتن رفتارها و رانندگی ایمنی ترغیب می‌شوند و به صورت نمادین از آنها امضاء گرفته می‌شود تا در مسیرهای رفت و آمد رعایت نکات ایمنی در جاده‌ها رعایت کنند.

بنابر این گزارش در این غرفه خدمات عضوگیری علاقمندان به عضویت هلال احمر، ترغیب برای آموزش امداد و کمک‌های اولیه، کنترل فشار انجام می‌شود.

همچنین، در این غرفه وسایل بازی کودکان با همکاری تیم سحر هلال احمر (مدیریت کودکان با بازی در شرایط بحران) در اختیار کودکان قرار می‌گیرد و به صورت نمادین نیز بخشی از فعالیت‌های امدادگران هلال احمر را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴ فروردین ماه هر روز از ساعت۱۷ الی۲۴ در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha