سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری قم به مناسبت گرامیداشت«روز جمهوری اسلامی ایران»

حوزه/ امروز«گفتمان انقلاب اسلامی» در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی خود با پشتوانه رأی بی‌نظیر و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در آن روز سرنوشت‌ساز و استمرار آن در مناسبت‌های دیگر و با وجود مشکلات فراوان و دسیسه‌های دشمنان به یک گفتمان مطرح در دنیا و رقیبی جدی برای استکبار جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه, متن بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت گرامیداشت سالروز۱۲ فروردین، «روز جمهوری اسلامی ایران» به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین، نمونه‌ای بارز از وحدت و انسجام یک امت به رهبری امام خمینی «قدس‌سره» بود که با حضور آگاهانه ملت فهیم ایران اسلامی به عنوان ایام الله و روز آغاز تثبیت انقلاب اسلامی و یکی از روزهای تاریخی و به یادماندنی در تاریخ کشور ایران اسلامی ماندگار شد. در این روز مردم ایران با رای قاطع خود (۹۸٫۲ درصد)، نظام جمهوری اسلامی را به عنوان نظام مطلوب برگزیدند .

هدف ملت مسلمان ایران از حمایت و همراهی با نهضت امام خمینی(ره) و رأی به «جمهوری اسلامی»، نفی طاغوت و رسیدن به حیات طیبه اسلامی از طریق احیاء و اجرای احکام دین بوده است و این عقیده علی‌رغم فراز ونشیب‌های بسیارهمچنان در اندیشه و عمل ملت مؤمن ایران پا برجاست.

امروز«گفتمان انقلاب اسلامی» در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی خود با پشتوانه رأی بی‌نظیر و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در آن روز سرنوشت‌ساز و استمرار آن در مناسبت‌های دیگر و با وجود مشکلات فراوان و دسیسه‌های دشمنان، به یک گفتمان مطرح در دنیا و رقیبی جدی برای استکبار جهانی تبدیل شده است.

مواجهه ملت ایران در مقابله با انواع تحریم‌ها و شرارت‌های موذیانه دشمنان، موجب بیداری ملت‌ها شده و امروز جریان مقاومت به عنوان یک الگوی فراگیر در حال شکوفایی است.

امسال در ایام سالگرد «روز جمهوری اسلامی ایران» که با ماه مبارک رمضان تقارن یافته است، جهان شاهد ادامه کشتار بی‌رحمانه مردم بی گناه غزه توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی می باشد؛ مردمی که ماه مبارک رمضان را در حالی به روزه می گذرانند که علاوه بر بمباران و شهادت مردان، زنان و کودکان بی گناه، با قحطی و گرسنگی اجباری از سوی رژیم صهیونیستی نیز درمحاصره مرگ وزندگی قرار دارند و صهیونیست‌ها با پشتیبانی کامل آمریکا در حال جنایات علیه این مردم مظلوم روزه‌دار هستند و مقامات غربی و در رأس آنان، آمریکا چشمان خود را بر جنایات رژیم صهیونیستی بسته‌اند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم ضمن گرامی‌داشت این روز بزرگ، اعلام می‌دارد؛ در این برهه حساس از انقلاب اسلامی که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب با بسیج همه جانبه امکانات وظرفیت‌های خویش اقدام به جنگ شناختی همه‌سویه برای خاموشی شعله‌های پرفروغ انقلاب اسلامی نموده‌اند، مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی با اقتداء به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله)، راه پرشکوه و روشن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی را که مبتنی بر«استقلال،آزادی؛جمهوری اسلامی» می‌باشد، پرصلابت‌ترازهمیشه به پیش خواهند برد.

و از گفتمان انقلاب اسلامی و اصل بی بدیل ولایت فقیه وحکومت مردم سالاری دینی محافظت خواهند کرد و با وحدت وهمدلی همۀ اقشار و آحاد ملت، همزمان با کارآمدی بیشتر مسئولان نظام در راه رفع تنگناهای معیشتی و اقتصادی و مشکلات اجتماعی و فرهنگی و افزایش سرمایه اجتماعی، از هیچ گونه تلاش علمی، عملی، جهادی و تبیینی فروگذاری نخواهند کرد.

والسلام

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم

۱۱ فروردین ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha