سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جلسه مدیریت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حوزه علمیه جایگاه مرجعیت دارد و شأن حوزه علمیه راهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آقای شفیعی شاد رئیس ستاد اقامه نماز جمعه قزوین با حضور در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان قزوین با حجت الاسلام والمسلمین عرفانی دیدار و در زمینه تعامل حوزه علمیه با نماز های جمعه استان گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در این دیدار تاکید کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، قرارگاه ایمان، قرارگاه تقوا، قرارگاه بصیرت و قرارگاه اخلاق است؛ یک اجتماع هفتگی است که همدلی، یکپارچگی، انسجام مومنان را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در ستاد های نماز جمعه استان قزوین بیان کرد: باید در ارائه طرح ها و برنامه های ستاد فقط به شهرستان قزوین بسنده نکنیم بلکه به سایر تریبون های نماز جمعه استان نیز تسری دهیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حوزه علمیه جایگاه مرجعیت دارد و شأن حوزه علمیه راهبری است و حضور موثر طلاب و روحانیون در برنامه های ستاد می تواند بسیار موثر باشد.

وی افزود: حوزه علمیه در نماز جمعه می تواند از نظر برنامه، بیان احکام، پاسخگویی و دفع شبهات، تصحیح قرائت نماز، مشاوره مذهبی و خانواده و ارائه محتوای مناسبتی به سخنرانان و خطبای نماز جمعه حضور فعال داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha