جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آتش زدن پرچم اسراییل

حوزه/ در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت آنی چند از سرداران و مستشاران جمهوری اسلامی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با صدور بیانیه ای این حرکت رژیم کودک کش را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به خاک ایران( کنسولگری ایران در سوریه) با صدور بیانیه ای این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین
لَا یُقَاتِلُونَکُمْ جَمِیعًا إِلَّا فِی قُرًی مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَرَاءِ جُدُرٍ(حشر/۱۴)

حمله وحشیانه و تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه و شهادت جمعی از بهترین مدافعان امنیت کشور بار دیگر ماهیت خبیث این رژیم کودک کش را هویدا کرد.
رژیم صهیونیستی که اکنون شکست خورده ی نبرد طوفان الاقصی است و نشانه های شکست فضاحت بار این رژیم و حامیانش بیش از گذشته آشکار شده است با چنین حملاتی سعی در پیروز نشان دادن خود دارد که البته با این حرکات دد منشانه به نابودی خود نزدیکتر می شود.
حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از پاسداران عزیز به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و ملت شریف ایران، از نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران خصوصا سپاه قدس می خواهد با پاسخ نظامی قاطع، بازدارنده و تحقیر کننده در انتقام از این جنایت، از حرکات مشابه این رژیم کودک کش جلوگیری نمایند و با ضربه خرد کننده رژیم غاصب اسرائیل را به سقوط حتمی نزدیک تر نمایند.

علی اکبر اسماعیلی
۱۳فروردین ۱۴۰۳
مصادف با ۲۱ رمضان المبارک ۱۴۴۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha