پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
ثی

حوزه/ خیّر و عضو ستاد دیه منطقه کاشان از آزادی ۱۴۵ زندانی غیرعمد به همت ستاد دیه منطقه کاشان در جشن گلریزان شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ابوالفضل کریمشاهی(خیّر و عضو ستاد دیه کاشان) شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در سالن اجتماعات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و محکومیت شهادت سردار محمدرضا(حاج علی) زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه قدس و جبهه مقاومت و همرزمانش در در حمله هوایی روز دوشنبه سیزدهم فروردین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دمشق گفت: قطعا انتقام این عزیزان به خواست مردم ایران به زودی از رژیم تروریست و کودک کش صهیونیستی گرفته خواهد شد.

عضو ستاد دیه منطقه کاشان به تاریخچه ستاد دیه کاشان درسال ۱۳۸۷ اشاره کرد و افزود: ستاد دیه کاشان تنها ستاد دیه مستقل شهرستانی در بین ۳۲ استان کشور که ستاد دیه دارند فعالیت می نماید.

وی افزود : در حالی ستاد دیه  کاشان اولین  جشن گلریزان خود را سال گذشته در آران وبیدگل تجربه کرد که ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جذب کمک و بیش از ۹۶ درصد وصولی این گلریزان را داشت.

آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس افزود: در مجموع طی سال گذشته ۱۴۵ نفر زندانی از گلریزان کاشان، آران و بیدگل و کمک مساجد و صاحبان صنایع آزاد شدند که ۱۳۶ نفر مرد و ۹ نفر خانم بودند و در مجموع ۸۰ میلیارد تومان رفع دین صورت گرفت.

وی جمع دریافتی ستاد در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل را طی سال گذشته بیش از ۱۲ میلیارد تومان عنوان کرد ویاد آورشد: فقط ۴۱ نفر از کمک گلریزان شهرستان آران و بیدگل آزاد شدند که ۱۵ میلیارد تومان رفع تکلیف شد.

عضو ستاد دیه منطقه کاشان با بیان اینکه از ابتدای تشکیل ستاد دیه در منطقه، هیچ گونه مرزبندی جغرافیایی شکل نگرفته است. گفت: پرونده بالای ۵۰ میلیون تنها بعد از دو ماه اگر اِعصار پذیرفته شده باشد، حق ورود داریم.

کریمشاهی با بیان اینکه درحال حاضر یک هزار و ۵۰ زندانی در زندان کاشان داریم که بیش از ۵۰ نفرآنها خانم هستند.، ورودی سالیانه زندانی های زندان کاشان را ۱۵۰ الی ۱۶۰ نفر عنوان کرد و افزود: اگر مشارکت خیرین در آزادی زندانیان را نداشته باشیم آمار زندانیان کاشان به بیش از ۲ هزار نفر افزایش پیدا می کند.

خیّر و عضو ستاد دیه منطقه کاشان با بیان اینکه برای جشن گلریزان امسال هم از همه اصناف و کسبه دعوت کردیم، گفت: حتی کمک بیش از یک میلیون تومانی کسبه های خرد و صاحبان املاک هم به آزادی زندانیان غیر عمد کمک می کند.

کریمشاهی با بیان اینکه توقع از ستاد باید در حد وظایف و توان آن باشد، گفت: در پرونده های چاقوکشی، قتل، ضرب و جرح، تجاوز به عنف، سرقت، فروش مال غیر و پرونده های بسیار سنگین حق ورود نداریم.

خیّر و عضو ستاد دیه منطقه کاشان در پایان تصریح کرد: جشن گلریزان کاشان جمعه ۱۷ فروردین در دانشگاه علوم پزشکی و جشن گلریزان شهرستان آران و بیدگل شنبه ۱۸ فروردین در تالار نگار آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

علی راحمی، رئیس ستاد دیه منطقه کاشان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها اظهار داشت: طی ۱۶ سال گذشته ۳ هزار و ۶۴۳ نفر زندانی غیر عمد با کمک ستاد دیه منطقه کاشان و خیرین در شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادورد با بدهی ۳۸۳ میلیارد تومان آزاد شده اند.

انتهای پیام./

آزادای ۱۴۵ زندانی غیرعمد به همت ستاد دیه کاشان

آزادای ۱۴۵ زندانی غیرعمد به همت ستاد دیه کاشان

آزادای ۱۴۵ زندانی غیرعمد به همت ستاد دیه کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha