دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر کل کمیته امداد خراسان‌جنوبی

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: در قالب پویش به عشق علی (ع) هزار و ۴۹ حامی همزمان با شب‌های قدر در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد عرب ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قالب پویش به عشق علی (ع) هزار و ۴۹ حامی همزمان با شب‌های قدر در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: این تعداد حامی حمایت از هزار و ۲۹۳ یتیم و فرزند محسنین (فرزندان دارای پدر بیمار، از کار افتاده و نیازمند) را برعهده گرفتند.

عرب با اشاره به استقرار ۵۵ پایگاه حامی یابی در سطح استان به صورت ویژه در شب‌های قدر ادامه داد: در شب نوزدهم ماه رمضان ۲۴۹ حامی ۳۱۱ فرزند، شب بیست و یکم ۴۴۴ حامی ۵۶۴ فرزند و شب بیست و سوم ۳۵۶ حامی ۴۱۸ فرزند را تحت حمایت خود قرار دادند.

وی ادامه داد: شهروندان و مردم نیکوکار می‌توانند با پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین یک یا چند فرزند یتیم را به عنوان فرزند معنوی، تحت حمایت قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۰۵۶ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و تماس با شماره ۰۹۱۵۳۶۳۵۵۹۱ و ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ نسبت به ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha