سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ابراهیم حیدری

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی سفره های افطاری ساده در ۷۴ امامزاده این استان در طول ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حیدری با اشاره به برگزاری ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان و طرح آرامش بهاری ویژه نوروز در بقاع متبرکه استان مازندران ابراز داشت: در این ایام در ۷۴ امامزاده استان سفره‌های افطاری ساده برای زائران و مسافران برپا شد.

وی افزود: در بازه زمانی ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه امسال بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی در زائرسراها اقامت کردند و یا با برپایی چادر در محیط بقاع متبرکه استان اسکان یافتند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از بقاع امامزادگان عباس(ع) ساری، عبدالله(ع) آمل، سید حسین(ع) شیرود تنکابن و آستانه پهنه کلا ساری به عنوان مکان های مذهبی نام برد که بیشترین تعداد تشرف مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده اند.

وی همچنین از اجرای مختلف برنامه های فرهنگی همچون برپایی خیمه های معرفت، غرفه نقاشی بکشید و جایزه بگیرید برای کودکان و نوجوانان و پاسخگویی به مسائل شرعی توسط مبلغین اعزامی از قم و استان به امامزادگان و بقاع متبرک سطح استان خبر داد و گفت: از دیگر فعالیت های صورت گرفته می توان به تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی از قبل تعطیلات نوروز تاکنون بین نیازمندان استان اشاره نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha