سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
آتش زدن پرچم اسراییل

کارشناس مسائل سیاسی، نفرت جهانی علیه اسرائیل در شرایط کنونی را ثمره بیداری و آگاهی وجدان های بشری به خصوص بعد از طوفان الاقصی دانست.

محمدصادق خرسند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار سران قوا و مسئولان نظام و تأکید ایشان مبنی بر این که روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود، اظهار داشت: البته هر ساله حضور در راهپیمایی روز قدس مهم بوده اما پس از طوفان الاقصی و بخصوص شدت گرفتن جنایات وحشیانه صهیونیست ها علیه مردم مظلوم غزه و همچنین تحولات اخیر منطقه ای، اهمیت و ضرورت این راهپیمایی عظیم و دشمن شکن بیش از پیش شده است.

وی افزود: واقعیت آن است که رژیم غاصب اسرائیل برپایه خوی جنایت پیشگی و ماهیت اصلی‌اش که غده سرطانی است، برای جنایات خود هیچ خط پایان و خط قرمزی قائل نیست و حتی در این مسیر به مراکز امدادی، بیمارستانی، دیپلماتیک و اماکنی که همه جهان بر امنیت آنها تأکید دارند، حمله می کند و هیچ رحمی هم ندارد و این در حالی است که متأسفانه مجامع بین المللی عملاً کاری برای توقف این جنایت انجام نداده و نمی دهند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در زمانه ای به سر می بریم که وجدان های آزاد بشری بیش از پیش نسبت به ماهیت رژیم صهیونیستی آگاه و بیدار شده و نفرت جهانی علیه اسرائیل ثمره این آگاهی است و روز قدس باید تلاش مضاعفی در راستای افزایش همین بصیرت و آگاهی جهانی باشد که همین طور هم است.

خرسند بیان داشت: البته دهه هاست که رسانه های صهیونیستی و عناصر متمایل به آن ها در کشورهای عربی و اسلامی تلاش می کنند تا به شیوه های گوناگون، نگاه و ذهنیت مردم و نسل جوان این قبیل کشورها را نسبت به اسرائیل بهبود بخشیده و به شیوه های مختلف حساسیت ها نسبت به قضیه فلسطین را کمرنگ کنند و حال آن که هر بار با یک ماجرایی، تیرشان به سنگ می خورد و جنایات اسرائیل در طول این شش ماه بیش از پیش زمینه خشم و انزجار ملت های آزادی خواه جهان را فراهم آورد.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با حضور هر چه باشکوه تر ملت ایران و دیگر ملت های مسلمان و جوامع حق طلب عالم در راهپیمایی جهانی روز قدس شاهد تضعیف هر چه بیشتر پایه های سست هویت رژیم صهیونیستی باشیم.

انتهای

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha