سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فلسطین

حوزه/ نماینده کتائب سیدالشهدا در دیدار با ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، حمایت این گردان را از آرمان فلسطین اعلام کرد و تأکید کرد که مقاومت عراق و مقاومت فلسطین به مثابه یک پیکر واحد هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، روز گذشته و در آستانه روز جهانی قدس دکتر ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سید الشهدا دیدار کردند و در این دیدار دو جانبه بر همکاری و پشتیبانی از آرمان فلسطین تأکید شد.

در این دیدار دکتر ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، و شیخ حسن العبادی، نماینده کتائب سیدالشهدا در جمهوری اسلامی ایران، دو طرف در خصوص تحولات منطقه که مهم‌ترین آن مسئله فلسطین است، گفت و گو کردند .

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این دیدار به بررسی مهم ترین رویدادهای غزه و نحوه کمک رسانی به غزه پرداخت و از مقاومت اسلامی عراق، گردان های سیدالشهدا (علیه السلام) به خاطر نقش مهمشان در حمایت از مردم فلسطین تشکر کرد.

شیخ حسن العبادی در این دیدار گفت: ما در کتائب سیدالشهدا از مقاومت فلسطین حمایت و پشتیبانی می کنیم و هرگز در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی، ملت فلسطین را رها نمی‌کنیم.

نماینده کتائب سیدالشهدا در این دیدار حمایت این گردان را از آرمان فلسطین اعلام کرد و تاکید کرد که مقاومت عراق و مقاومت فلسطین به مثابه یک پیکر واحد هستند.

العبادی نماینده کتائب سیدالشهدا در این جلسه به نمایندگی از حاج ابوعلاء الولایی دبیرکل کتائب سیدالشهدا (علیه السلام ) از مقاومت فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha