سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
image.png

حوزه/ گروهی از جوانان پیرو مکتب اهل بیت(علیهم السلام) از آلمان با حضور در سازمان مرکزی جامعةالمصطفی با حجت الاسلام والمسلمین عباسی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، گروهی از جوانان پیرو مکتب اهل بیت(علیهم السلام) از آلمان با حضور در سازمان مرکزی جامعةالمصطفی با حجت الاسلام والمسلمین عباسی دیدار کردند.

رئیس جامعةالمصطفی در این دیدار ضمن خوشامدگویی و تبریک ماه مبارک رمضان، به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی اشاره نمود و ابراز داشت: در حالی که مسلمانان از رحمت‌های ماه مبارک رمضان بهره‌مند هستند، برادران و خواهران مظلوم ما در فلسطین و غزه تحت سخت‌ترین جنایات از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند و رنج بزرگتر، سکوت مجامع جهانی و کشورهای مختلف در برابر این ظلم و نسل‌کشی آشکار است.

وی با انتقاد از عدم اخذ مواضع مناسب توسط برخی دولت‌های اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: امروز با وجود حمایت قدرت‌های جهانی از رژیم جنایتکار صهیونیستی و بازگو نکردن کامل حقایق توسط رسانه‌های جمعی، وجدان‌های عمومی مردم دنیا نسبت به این فجایع بیدار شده است و شاهد برگزاری تجمعات اعتراضی عظیم جهانی در قبال جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: رسانه‌های نظام سلطه تلاش می‌نمایند حقایق را به شکلی روایت نمایند که گویی این ماجرا از ۷ اکتبر آغاز شده است، در حالی که اشغالگری این رژیم سابقه ۷۵ ساله دارد و بر اساس همه قواعد حقوقی دنیا و قطعنامه‌های سازمان ملل، رژیم صهیونیستی عنصر اشغالگر به شمار می‌آید و حق مشروع مردم فلسطین است که در برابر اشغالگران از سرزمین خود دفاع کنند.

وی در ادامه به ریشه‌ها و اهداف شوم بنیانگذاران رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا پرداخت و ابراز داشت: استعمار غربی نزدیک به سه قرن تلاش نمود حاکمیت جهان اسلام را تضعیف نماید و شرایط کنونی حاصل توطئه‌های بین‌المللی در کنار بی‌عملی و بعضا همکاری برخی دولت‌های اسلامی با نظام سلطه است.

رئیس جامعةالمصطفی با تأکید بر صف آرایی جبهه سلطه‌جویان عالم در برابر عدالت‌خواهان جهان، تصریح کرد: استعمار که چند قرن در سراسر عالم به غارت ملت‌ها مشغول بود، حاصل نگاه این جبهه سلطه‌جو نسبت به جهان است که همه دنیا را برده و در خدمت خود دانسته، به دنبال تسلط استعماری بر همه عرصه‌های عالم است. امروز جبهه حق در برابر این نظام سلطه‌جو شکل گرفته است و وعده الهی نیز خبر از نصرت نهایی مؤمنان و عدالت‌خواهان در این رویارویی می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، جامعةالمصطفی را یک مرکز علمی اسلامی و پرچمدار گفتمان اخلاق، عدالت و معنویت در جهان برای همه انسان‌ها خواند و یادآور شد: المصطفی با آغوش باز پذیرای همه علاقه‌مندان به تحصیل در علوم انسانی و اسلامی است و به لطف الهی، دل‌های فراوانی از سراسر عالم همراه با این جریان نورانی است و اطمینان داریم با همت جوانان تلاشگر، این پیام معنوی در عالم فراگیر خواهد شد و قلب‌ها و فطرت‌های پاک، این پیام الهی را خواهند پذیرفت.

دیدار جمعی از جوانان مسلمان آلمانی با رئیس جامعةالمصطفی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha