دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابراهیمی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی راسک وحمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه گفت : جمهوری اسلامی ایران پاسخ هوشمندانه و مقتدرانه در زمان مناسب به اسرائیل غاصب خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی نماینده خبرگان رهبری استان هرمزگان و امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی راسک وحمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه گفت : جمهوری اسلامی ایران پاسخ هوشمندانه و مقتدرانه در زمان مناسب به اسرائیل غاصب خواهد داد.

امام جمعه میناب با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت:روز قدس امسال روز طوفان الاحرار است.

نماینده منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان افزود: امسال در روز قدس نه تنها ملت ایران و ملل اسلامی بلکه آزادگان عالم بر علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی می کنند.

وی اضافه کرد: فلسطین گرچه مظلوم است اما پیروز جنگ اراده هاست.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی افزود:صهیونیست ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده اند ، آنها در شش ماه به هیچ کدام از اهداف کلانی که خودشان اعلام کرده بودند دست نیافتند.

خطیب جمعه میناب گفت: شهادت مستشاران ایرانی در سوریه نشان از به آخر خط رسیدن رژیم صهیونیستی می دهد و قطعا با پاسخ مناسب و هوشمندانه و کوبنده همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha